3 aug. 2012

EYELINER.


Till en början: Applåd och bock och bug och grattis till bloggen för sitt första fotografi, någonsin.

Om du mot förmodan skulle hitta en eyeliner som du avskyr: Använd den för att stilla ditt behov av en sen tonårsrevolt och kasta färg i badrummet, och på papper och måla lite också, för guds skull. Kan sluta såhär. Kan sluta i ett väldigt smutsigt badrum. Kan sluta i både och. Slumpen och tonårsrevoltsgraden avgör ganska mycket. Oavsett ger det en fin kontrast till den digitala fällan jag så ofta hamnar i. För ska vi vara ärliga, så får jag hellre förslitningsskador av penseldrag än av tangenttryckningar.

5 kommentarer:

  1. Absolut, mycket heller penslar...
    Ps. jag har en sak som är din

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Glömde jag något när vi bodde hos er? Oavsett, så är det bannemig dags för den där fikan snart, tycker jag! Är ju klar med mitt festivalande och kringfarande och äntligen på fötter igen. Vad säger du? Kram!

      Radera
    2. Nej, du har inte glömt nåt. Du får se när vi ses. Så en fika, absolut!

      Radera